En muista kenen blogista ekan kerran bongasin Feeluniquen nettisivut. Tässä loman aikana on ollu enemmän ja vähemmän aikaa surffailla netissä ja tehdä löytöjä :) Tein ekan tilauksen yks päivä, mutta jostain kumman syystä en sit loppupeleissä oikein saanu sitä pankin hyväksy painiketta näkyviin. Vasta seuraavana päivänä tajusin rullata sivua alemmas ja huomasin et siellä olikin sellanen mistä sai sivulle päin rullattua. Joku oli vähän tyhmä, mut loppujen lopuks sain tilauksen lähtemään ja sitten vaan odottelin koska mahtais kuulua paketista jotain.

1247045808_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä oon himoinnu tätä hajuvettä ties kuin monta vuotta. Kiitos aivan törkeiden hintojen tää on aina jääny sinne kaupan hyllylle! Tattadaa, löysin tän Feeluniquesta aivan uskomattoman edulliseen hintaan, tai no siis siihen hintaan et pystyin tän vihdoin itelleni hankkiin. Eilen Sokoksella käydessä katoin tän hintaa ja siellä se oli jotain 53€, eli aikamoisen säästön tein. Tää pääsee ehdottomasti tänään sulostuttamaan mua tuoksullaan kun käydään Tammerfesteillä :D

1247045901_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä taas puolestaan komeilee mun ihka ekat Tigit! En tie oliko aivan hukkaostokset, mutta ainakin tuo lila pullo pääsee tänään testiin. Pinkki ainakin tuoksu aikas herkulle ;) Omistan aika paksut ja pitkät hiukset joten saapi nähdä saanko yhtään tuuheutta aikaan kummallakaan. Mut ei sen välii, ainakin mun kylppäris komeilee tätä nykyä Tigin tuotteita, oon niin häpi :)

Jos joku nyt saa inspiksen tilata kyseisestä puljusta niin muistakaa sit että pidätte summan alle 45€. Kannattaa tosin tarkistaa tullin sivuilta. Plussaa täältä tilattaessa oli ettei postimaksuja tullut ollenkaan. Tilasin muistaakseni viikko sit maanantaina tai tiistaina ja viikos nuo tuli perille. Että aika nopeeta toimintaa vaikka ehdin jo epäileen. Vielä olis parit ripsarit tulos ja eilen tein uuden tilauksen parista tuotteesta. Niistä lisää myöhemmin.

Niin ja maksoin Visa electronilla